[slikom] Programi za download

  • From: "NINO" <ninoslav@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Jun 2008 13:24:21 +0200

Dragi listeri,
za download sam duze vreme koristio Getright, ali je nesto "poludeo", odbija
registraciju. Windowsov File downloader nema opcije pause i resume, sto mi ne
odgovara, buduci na mi je wireless prilicno nestabilan, puca, a posle toga
download moram da pokrecem iz pocetka, sto je malo neprijatno kod vecih fajlova.
Da li neko zna za neki drugi program za download koji  moze da nastavi skidanje
nakon prekida i ponovnog uspostavljanja veze?
Hvala na pomoci.
Ninoslav