[slikom] Re: Program za skidanje muzike

  • From: "Slobodan" <freedomd@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 Dec 2007 11:59:43 +0100

Kod mene je verzija 0.47. Noviju verziju 0.48 sam koristio samo kratko pa
sam se vratio na prethodnu.

U konkretnom slučaju spajanje kursora pomoću tastaturne komande insert + -
(na numeričkoj tastaturi) omogućava pristup opcijama serch, transfer, serch
rezults i sl. tj, bez pomenutog spajanja rad u ovom programu nije moguć.