[slikom] Re: Program koji oponasa floppy

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 16 Dec 2007 17:01:48 +0100

Ne bih znao koliko je tocno 1800 din u eurima, ali USB Floppy kod nas kosta
oko 100 kn, sto je petnaestak eura i otprilike triput vise od fiksnog.
Jednom kad ga kupis, mozes ga setati svud sa sobom i ne moras razmisljati
hoce li kanta za koju sjednes imati floppy ili ne.

Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx