[slikom] Problemi sa javsom

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Oct 2011 12:33:15 +0200

Od sinoc mi se nesto dogodilo sa spomenutim programom. Inace kada ustekam
slusalice u racunalo u lijevi utor i mikrofon od skajpa u desni utor sve sto
javs cita slusam preko slusalica. Ako istekam slusalice iz lijevog utora javs
vise ne cujem ista da govori i kada ponovno ustekam slusalice u racunalo opet
javs uredno cujem na slusalice. Molim vas da mi pomognete da rjesim ovaj
problem da mi bude kao prije da kada ustekam slusalice da javs cita da ga cujem
na slusalice, a kada istekam slusalice da javs cujem preko zvucnika jer u ovoj
situaciji u kojoj se nalazim stalno moram drzati slusalice na usima ako cu
koristiti racunalo, , a slusalice mi se stalno ne drze na usima!
S postovanjem

Boris bjedov