[slikom] Re: Problemi sa driwerom od nokie 6630

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 13 Feb 2005 17:07:22 +0100

             Zdravo,

   Šta imaš instalirano na računaru za podršku komuniciranja fona i
računara? Druga stvar: Ne bi bilo zgorega da skineš sa Nokia saita najnoviju
verziju PC Sweeta. Na koji način povezuješ fon i računar, Blue tooth, Infra
red, ili kablom? Uz put da obavestim sve da imam problem sa programom Skype,
pa me zato oni koji su kontaktirali samnom na taj način me ne mogu trenutno
naci tamo.
               Pozdrav
              Mike