[slikom] Problemi sa dll skenerom

  • From: "Nenad Pavlovic" <bosanac@xxxxxxxx>
  • To: "SLIKOM Group" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 27 Sep 2004 13:43:24 +0200

Zdravo drustvo
Mozda je bolje da kazem upomoc.
Vec je tri dana kako sam instalirao operativni sistem ali nikako ne uspevam da
drajvujem skener. Naime, imam skener Mastek tzv medvedja sapa model 1200+.
Pocnem sa instalacijom drajvera i racunar je odradi do kraja ali kada nakon
toga pocnem sa podesavanjem opcija sistem mi kaze da datoteka Panel ne postoji
ili je ostecena. Nakon bog zna koliko pokusaja sam dobio informaciju da neki
file sa ekstenzijom dll ne moze biti ucitan.
Cuo sam od Gradimira da bih mozda trebao uraditi neki upgrade, medjutim ne znam
ni gde ni kako.
Mozda je vazno da kazem da sam pre ove instalacije imao takodje WinXP home samo
fat32 dok sam sada isao na ntfs sistem.

Upomoc

Posjetite web portal SliKom!
http://www.slikom.rs.sr