[slikom] Re: Problemi sa Outlok expresom i problem sa not available

  • From: "_Rajko_" <r.tomic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Dec 2006 23:01:10 +0100

Gradimire. Znam da si mi več jednom davno slao uputstvo ali sam
 izgubio taj majl.  No usvakom slučaju hvala ti jer ću pouzdano sad
sačuvati.

Možda bi tako neka upustva i komande trebalo okačiti na slikomu.
                                                                     _Rajko_

Od: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Re: Problemi sa Outlok expresom i
problem sa not available

Pozdrav.
Jedan od mogucih odgovora na prvo pitanje je da ti se pojavio neki nametnik
koji sprecava Outlook da prekine vezu.
Na ostala pitanja nemam odgovor, osim da zamolis moderatora da ti to skine.
isto tako, ako koristis Gmail adresu s tim ne bi trebao imati problem, jer
Gmail ne prosljedjuje u Outlook povratne mailove.
Regards

ICQ #274696026