[slikom] Re: Problemcic sa Jawsom

  • From: "NINO" <ninoslav@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 28 Jun 2008 16:50:40 +0200

     29. juni 2002. - 29. juni 2008. Sest godina postojanja mailing liste
"SliKom"Znam ovo i bas me zato i cudi pojava. Prebacim na american english, a
prilikom iskljucivanja kompa on ga sam vrati na finsko-srpski i tako
izvergla ono "vindovz log on..." a kod ukljucivanja "javs for vindovz iz
readi". Da li bi pomogao jedan repair Jaws-a?