[slikom] Re: Problem sa skipe-om

  • From: Gordan Radić <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 20 Mar 2011 23:45:58 +0100

Pozdrav!
Na prvi dio pitanja, onaj koji te vec neko vrijeme muci ti ne mogu odgovoriti jer podesavanje cujnosti u Skype ovisi i o podesavanjima zvucne kartice koja su prilicno individualna i cudljiva, barem kod integriranih kartica. Drugi dio pitanja ces rijesiti ako unutar Skype prozora u meniju Tools odaberes Options. Tu podesi sve sto te muci onako kako ti odgovara.

S postovanjem
Gordan Radic

----- Original Message ----- From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>