[slikom] Problem sa numeričkom tastaturom

  • From: "Djordje Kuzmanovic" <dkdjole@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Oct 2013 15:48:36 +0200

Pozdrav svima,
Nedavno sam kupio USB numerièku tastaturu za laptop. Tastatura je predviðena da
je OS automatski prepoznaje. Dogaða mise da kada je ukljuèen Jaws, ne reaguje
na znakove puta i podeljeno veæ ih prepoznaje kao levi i desni taster mi¹a i
tako se pona¹ða. Isto se dogaða bez obzira da li je ukljuèena ili iskljuèena
tastatura. Takoðe se dogaða da neæe da èita koji je taster pritisnut bez obzira
da li je ta funkcija u Jawsu ukljuèena ili nije. Kada je Jaws iskljuèen radi
besprekorno.
Bio bi svima zahvalan na bilo kakvom odgovoru.