[slikom] Re: Problem sa mesingerom

  • From: "Bada Boksa" <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 25 Mar 2008 14:56:46 +0100

Pozdrav!
Misi sam ovaj tekst poslala private, ali posto i tebe ovo zanima, saljem ga
i preko liste.
Ako budete imali dodatnih pitanja, to ce vam autor ovog teksta ispod
odgovoriti, nadam se.
Bada.

Evo teksta.

Uglavnom, pretpostavljam da imas otvoren account i instaliran Messenger.
Pokrenes program iz Start menija, upises novonapravljenu e-mail  adresu kao
username i password koji si stavila na nju.
Otvorit ce se glavni prozor Messengera i bit ces online.
Sad za pocetak mozes napraviti par zahvata.
1. u Tools meniju, mozes maknuti check sa Show Actions Pane.
2. U istom meniju mozes na opciji Sort Contacts By staviti check na
Online-Offline, tako ce ti se kontakti prikazivati na listi u dvije grupe, a
oni koji su off se nece mijesati s onima on.
3. Sad opet u Tools meniju pod Show Tabs makni check sa jedine opcije tamo,
tako ces izbjeci neke Microsoftove reklamice.
4. Ovdje jos imas i Use Windows Colors opciju, koja je meni ukljucena, no
mislim da tebi nema smisla ukljuciti je ili ne.
5. Na kraju ovog menija je i Options s nekoliko tabova. Na prvom (Personal)
upises ime koje zelis da se vidi u razgovoru. Nakon toga makni check sa Show
Graphics Emoticons, Jaws ih tako bolje izgovara.
6. Sad sa CTRL i Tab preskoci Phone i idi na Preferences. Po zelji ukljuci
ili ne Run WM when Windows starts, ostavi kvacicu na Allow WM to work in the
background (ovo omogucuje da ga sa ALT i F4 minimiziras u tray. Ako nema
kvacice, zatvorit ces ga). Na kraju jos nadji opciju Display alerts when
message is received i makni kvacicu. Potvrdi na OK i to je sad to sto se
tice glavnog prozora.
7. Sad za dalje moras nekog dodati u kontakte. To radis u Tools meniju s
opcijom
Add a Contact. Radio button ti je vec postavljen na By Email adress pa lupi
Enter. Sad sa Tabom idi jednom naprijed i Jaws ce ti procitati da upises
kompletnu e-mail adresu. Opet lupi Enter i na kraju kad ti veli da je sve u
redu lupi Finish.
8. Ako sve prodje po planu i ime se pojavi na tvojoj kontakt
listi lupi Enterom i kad se otvori prozor za chat sa Alt i V idi u View
meni, i pri kraju makni kvacice sa Show Toolbar i Show Sidebar. Ne koriste
nicem pametnom, a nama skracuju navigaciju.
A sad jos tipkanje. Prozor za chat se sastoji, nakon sto si iskljucila one
dvije opcije, od tri dijela. Typing Window, Contact E-mail Adress i Message
Log. Medji njima se vrtis sa Tab i Shift-Tab.
U Typing Windows dijelu tipkas poruku i saljes je sa Enter ili Alt i S. U
Message logu, strelicama gore i dolje mozes citati prethodne poruke, svoje i
tudje. Prethodne poruke mozes citati na jos jedan nacin bez da se setas po
prozoru, no samo zadnjih devet. Tipka sedilja, lijevo od jedinice na glavnom
dijelu ponavlja zadnju poruku koja se pojavila u prozoru. S tipkom Alt i
brojevima od 1 do 9 sa glavnog dijla citas zadnjih devet poruka. Treci dio
ti nije zanimljiv, osim ako nemas potrebu procitati e-mail adresu kontakta.
Mislim da je ovo sve sto se najosnovnijeg tice.
Regards
G.