[slikom] Problem sa Wordom

  • From: "Bojan Bertek" <bojan.bertek@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 Sep 2007 21:13:06 +0200

Pozdrav svima!
Kada otvorim bilo koji word document, pojavljuje mi se poruka, da je Mi
crosoft ofice otkrio znacajnu promjenu komfiguracije mog racunala, pa je
potrebno da ga ponovno aktiviram, kako mu se ne bi smanjila funkcionalnost,
jer sa smanjenom funkcionalnoscu ne mogu spremati niti stvarati nove
dokumente, a niti pregledavati postojeci dokument, u kojemu mi se prikazuje
samo prvi i posljednji red. Nazalost nemam instalacijski paket kod sebe pa
ga ne mogu niti ponovno aktivirati. Da li mi moze netko pomoci u rijesavanju
ovog problema, i zato sto bih hitno morao napisati jedan tekst i poslati ga
u roku od nekoliko sati, a da bi ga napisao moram procitati priloge koji su
u word formatu kojega iz gore navedenih razloga ne mogu otvoriti.
Da li se problem moze rijesiti i nekako drugacije, ili je instalacija
odnosno ponovna aktivacija neophodna?

Srdacno svima

Bojan

Bojan Bertek