[slikom] Re: Problem sa Mv2 plejerom

  • From: "Milan" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 29 Dec 2006 16:47:25 +0100

ako si tek sad instalirao player onda trebas ucitati titl
to radis samo jednom posle toga on to zapamti.
nemoj me drzati za rec ali mislim da se na mv2 playeru sa ctrl+s ucitavaju
titlovi potom ti se otvori prozorce pronadjes mesto gde se nalazi sub tajtl
lupis enter i stvar stima.
ili bi barem trebala.