[slikom] Re: Problem sa Brajevim redom.

  • From: Darko Milošević <darko.pogacic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 4 Dec 2007 21:14:36 +0100

Mislim da nema potrebe da to pišem.
Postoje uputstva za sve Brajeve redove, zavisi od Brajevog reda.
Jako je teško napraviti odnosno napisati to, jer to zavisi od Brajevog reda.
Kod mene je bio oštećen firmware, tako da sam morao prvo da mu ubacim
firmware, kako bih mogao povezati sa jaws-om, ali za 50 Evra, mogu bilo kom
da pružim uslugu instalacije Brajevog reda.