[slikom] Re: Problem s e-mailom

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 19 Jan 2011 23:40:30 +0100

Majstore posalji mi na moju e-mail adresu svoj skipe pa da te nazovem i da ne
opterecujemo vise listu s ovim. U drugom e-mailu si mi isao ono objasniti, ali
nisam nista razumio. Kada odem u outlook expres-u u poslate poruke i kada ih
sve oznacim i kada dam opciju za brisanje se poruke ne izbrisu, a ja ne znam
gdje u google-u treba ici i sto treba upisati da bih pronasao svoj nalog. To
nemam pojma.