[slikom] Problem s IDM-om

  • From: Ninoslav Stankovic <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 20 Dec 2013 14:40:18 +0100

Pozdrav!
Koristim Win7 32-bit, Internet Explorer 11 i Internet Download Manager 6.4
IDM je povezan s browserom i uredno preuzima fajlove sa share servisa.
Do pre par dana isto je bilo i na Gmail stranicama s preuzimanjem
attachmenata preko linka Skeniraj i preuzmi... Od skoro se umesto
prozora IDM-a pojavljuje notification bar Internet Explorera s
opcijama Open i Save...
Naravno da nije neki problem preuzeti priloge i na ovaj nacin, ali mi
je IDM podesen da fajlove salje na disk D u folder Download, dok ovako
moram ici do defaultne adrese c\users\Ninoslav\\downloads...
Proverio sam sve postavke IDM-a i ne cini mi se da je bilo sta
(ukljucujuci tip fajlova, asocijaciju s browserom) poremeceno ili
izmenjeno.
Ima li neko ideju sta i zasto se ovo desava i kako da nateram IDM da
preuzima priloge s Gmail stranice?
Hvala na sugestijama i pomoci.
NInoslav