[slikom] Problem oko preuzimanja

  • From: "Misa Radovanovic" <musicmaestro@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 23 Apr 2011 08:00:20 +0200

Pozdrav! U poslednje vreme desava mi se da mi internet download manager
upozorava da na disk jedinici na koji prebacuje dokumente prilikom preuzimanja,
nemam vise slobodnog prostora, i ako ja prilikom preuzimanja sve dokumente
sklanjam sa te disk jedinice.
   Posto ne mogu da utvrdim sta mi krade prostor na disku o kome je rec, kako
mogu da internet download manageru dam obavestenje, da mi ubuduce sve sto
preuzimam salje na drugi hard disk koji imam u kompjuteru.
   Za one koji bi mi dali upotrebljiv savet verujem da sam bio jasan o cemu
zelim da se obavestim.
   Svim dobronamernim ucesnicima na ovu temu na javljanju zahvaljujem ovom
prilikom.