[slikom] Re: Problem

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 19 Sep 2007 18:23:23 +0200

     Zdravo Milice,

     Ako na desktopu nemaš ikonu od Internet explorera, da li je imaš u start
menu? Uradi sledeće:

1. Windows key da se otvori start menu.
2. Strelicom na dole spusti se do programs, tu jednom strelica udesno pa opet
na
dole do, Internet explorer.
3. Kada ovo pronađeš, ne pritišći enter, već aplication taster.
4. Sada strelica na gore do, pošalji u, tu jednom strelica udesno pa opet
strelica na dole do, radna površina (napravi prečicu). Tu pritisni enter i
dobićeš na desktopu prečicu od Internet explorera.

     Postoje i drugi načini da se na desktop postavi prečica za Internet
explorer ali mislim da je ovog časa za tebe ovo najlakši način ali neka te ne
zbune ako ti neko predloži neki drugi način za ovo.

      Pozdrav, Gradimir

Od: "Milica Ilic" <milicaili@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Problem

Dragi moji imam srpski vindous. Izbrisao mi se internet eksplorer, kako da ga
stavim u desktop, nemogu ga nigde naci verovatno je u programima. Hvala u
napred
Milica Ilic