[slikom] Re: Proba

  • From: "YU4KG - Gradimir" <yu4kg@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Sep 2004 21:44:37 +0200

          Zdravo Aleksandre!

Kao sto vidis ovo je proslo, vjerojatno direktno sa mobilnog telefona, zar ne?
Ako mozes promjeniti Display name, predlazem ti da promjenis jer je ovako i
adresa to jest user name i display name tvoj mobilni broj.
Za digest mod, trebas uraditi sledece
Na adresu, slikom-request@xxxxxxxxxxxxx posalji poruku a u subjktu ili u polju
za poruku upisi sledece:
set digest
ako to ne   uspijes uraditi to cu ti ja podesiti. Samo mi reci koje vrijeme
hoces. Obicno kada podesis ovaj digest mod u to vrijeme ces i dobijati digest
poruku sa svim porukam iz predhodnih 24 sata.

Gradimir