[slikom] Pravljenje pravila u outlook expressu

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 13 Oct 2013 09:27:19 +0200

S jednim covjekom preko skajpa prije godinu i pol dana sam u outlook-u napravio
mape: Razbijaèi, alikom itd i svi e-mailovi od tih lista dolaze u te mape, a ne
u imbox da mi se u imbox-u ne gomilaju s drugim porukama. Ovih dana lista
razbijaèi je promijenila adresu i vi¹e mi njihovi e-mailovi ne idu u mapu
Razbijaèi nego u imbox s ostalim porukama. U imbox-u jo¹ nisam izbrisao folder
Razbijaèi, ali sam napravio novi folder pod nazivom [razbijaci@xxxxxxxxxxxxx].
Od toga se nisam niti pomakao. Nakon toga sam i¹ao na new na ¹to sam stisnuo
enter, tamo jo¹ ne¹to napravio i dalje odatle ne ide. Molio bih vas da mi
napi¹ete jasno uputstvo kako da e-mailove od liste razbijaèi prebacim u gore
imenovan folder i da mi ubuduæe od te liste tamo sti¾u e-mailovi? Od toga koji
mi je obja¹njavao preko skajpa s kojim sam radio imam uputstvo, ali mi ne ide
jer je ovo slo¾ena i komplicirana procedura bar za mene!
Boris Bjedov