[slikom] Re: PrProblem sa juzerom i pasvordom kod autloka na sbb hitno

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Dec 2007 13:14:18 +0100

Pozdrav! Pretpostavljam da je to problem do provajdera, jer pre dva dana na
kompjuteru, koji ima dva  korisnicka imena i dve lozinke, trazi to isto.
   Jedini nacin, koji smo mogli da primenimo, da bi normalno funkcionisali,
tj. slali postu jeste, da taj prozor zatvorimo, i ponovo udjemo.
   U tom slucaju, mozemo da svako sa svog korisnickog imena slati postu.
   Mozda ovo nisam najjasnije objasnio, ali to je trenutno kako se
snalazimo.
   Zbog cega je do ovoga doslo do ovog trenutka nemam pravi odgovor.
  Izvinjavam se ako je vec neko na ovo pitanje odgovorio, ali mislim bolje
je odgovoriti vise puta nego ni jednom.
   ucesnik na temu.