[slikom] Re: Pozivanje preko skajpa fiksnih telefona

  • From: "Milica Ilic" <milicaili@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 24 Mar 2011 00:45:37 +0100

GOrdane ne zafrkavaj vidis li da covek stalno nesto pita. Nikog ne torturisem i sam znas. Ne shvatam sta je problem zvati sa skajpa fiksnu telefoniju. Pa to i vrapci znaju, a toliko se pisalo o tome, ovo je konstruktivna lista nemoramo stvarno slusati samo zapomaganja. Gospodin Bjedov mi je pisao privatno i nazvao me glupacom. Toliko o njegovom ponasanju i kulturi koje definitivno nema, niti zna sta je to. ----- Original Message ----- From: "Gordan Radić" <gordan.radic@xxxxxxxxx>