[slikom] Re: Potvrda mail poruke na internetu

  • From: Miša Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Jun 2007 14:29:56 +0200

Da, upravo je i kod mene bio takav slučaj. Dakle popunio sam sva polja, jer
je vlasnik adrese, na koju sam došao, to bezuslovno tražio. Poslao sam je na
isti način kao i ti. Moguće je da bi ovaj način koji si predložio prošao,
ali mene je interesovalo, da li na neki način mogu znati da je poruka
poslata na tu adresu, a u tom smislu sam pomenuo send itoms, u outlook
expressu.
   Izvinjavam se što koristim, Engleske termine, jer za čitanje koristim
Jaws, pa mi je to bliže, a verujem da ćemo se lakše razumeti, jer pre
korišćenja na vašem jeziku, verujem da je svako koristio operativni sistem
na Engleskom,
   pa zato nemojte zameriti.
   Na pokazanom razumevanju vam se unapred zahvaljujem.