[slikom] Potrebna pomoć u podešavanju Free make Video Convertera!

  • From: Daniel Miletić <daniel.miletic035@xxxxxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Feb 2015 00:29:43 +0100

Pozdrav Društvo!
Pošto su mi se nakupile neke knjige koje nisam mogao da obradim sa programom
Format factory
isprobavao sam malo Free make Video Converter_4.1, program je vrlo moćan, mada
mi malo više usporava komp u odnosu na format factory,
što mi nešto baš i ne smeta toliko, ali imam problem sa odredjivanjem
parametara jer mi NVDA pročita samo da postoji gomila dugmića, a čemu ona
služe boga pitaj!
Poigravao sam se malo napamet aktivirajući neke od njih, a zatim obradjujući
neke kratke fajlove, pa onda naknadno gledao Å¡ta sam dobio, ali to nije to.
Moje pitanje bi bilo:
Ima li neko rešenje bilo u podešavanjima Free make Video Converter_a, bilo u
NVD_a kako bih ove parametre učinio vidljivim.
Napominjem da koristim XP i NVD_a, Jaws sam poodavno proterao sa kompa, tako
da...
svaki savet vas koji radite sa ovim programom će mi dobro doći.
Ono poslednje rešenje da nahvatam nekoga od ukućana da mi podesi sve te
parametre mi neće pobeći, ali voleo bih ako je moguće da ovo podesim i
prilagodim kako bih imao kompletan uvid u rad.
 Pozdrav, i dobrovoljcima u napred hvala!

S poštovanjem, Dača

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom