[slikom] Re: Potreban mi je prevodilac sa srpskog na engleski i obrnuto

  • From: Ninoslav Stankovic <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 3 Sep 2013 19:11:07 +0200

Nijedan prevodilac nije savrsen, mozda je taj Maestro translator
jednostavniji za koriscenje, ali mu je baza podataka s Google-ovog
prevodioca, a ja to koristim na njihovoj pocetnoj stranici... Ne
ocekujem savrsenstvo u smislu lepote i poeticnosti knjizevnog prevoda
ali kad zagusti, sasvim je upotrebljiv xd... Tu mozes podesiti koji
god hoces od hrpe jezika i imas button koji sluzi da se izvrnu jezici
bez mnogo dodatnih gnjavaza... Eh, sad, jedini je problem sto je novi
Google interface malo zaj... ali u novijim browserima se s njim moze
sasvim solicno raditi... Verovatno postoji i onaj Morton-Bensonov
englesko srpski i srpsko engleski recnik na 2 CD-a, ali se oba moraju
instalirati i cini mi se, uraditi nesto s njima o cemu ovde ne smemo
da razglabamo xd... Interfejs je bas raspolozen da saradjuje s Jawsom,
no to je samo recnik, a ne program za prevodjenje vecih odlomaka ili
fraza... Verovatno ti nisam nesto puno pomogao, ali sam barem dao neki
mali pregled onoga za sta ja znam... Valjda ce se javiti neko ko je
upucen u eventualne novine u ovoj oblasti.