[slikom] Re: Poruka od moderatora

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 Jun 2005 02:42:47 +0200

     Zdravo Ivane!

     Kad god kazes, "pravo clanova liste", pomisli i na pravo osnivaca i
moderatora liste. Usput receno, za ovo sto rade moderatori trose svoje privatne
telefone i licno vrijeme kod provajdera. Ne da nisu placeni vec sami izdvajaju
licna sredstva. To je njihov izbor i treba ga barem malo postovati.
     Nije tacno da je ova lista bila uvijek otvorena za raspravu o krekovima i
krekovanju. Neki su zbog toga dobijali privremenu zabranu slanja poruka. U
nekoliko navrata bilo je  poruka sa istim sadrzajem pa mi nije jasno kako ti
zakljuci da se radi o "burnoj reakciji". Rekao sam da je to nasa stvarnost ali
ti si izgleda procitao samo tu recenicu ali ostatak poruke ne. Molim te da tu
poruku procitas ponovo i sve ce ti biti jasno.
     Ako vec postoje liste na kojima se moze voditi rasprava onda utoliko bolje.
Osnivac liste ostaje pri stavu da se ovdje ne raspravlja o krekovima i
krekovanju.

Gradimir