[slikom] Ponovljeno pitanje!

  • From: "zvonko mijokovic" <zvonko.mijokovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Jun 2007 19:09:38 +0200

Pozdrav svima!
Nisam se nadao, da mi niko nece odgovoriti, no to se eto ipak desilo, pa
stoga ponavljam pitanje. Sta da uradim, kako bih postigao, da mi racunar
prikaze sve pristigle poruke, te da doznam sta biva sa neprikazanim porukama
i zasto ih i na osnovu cega racunar sortira, pa jedne prikaze, a druge ne.
Mozda mi je neko i odgovorio, pa racunar poruku nije prikazao. Ko zna? Sve
je moguce, kad je u pitanju ovako nezgodan tim, kakav smo moj racunar i ja.
Ponekad mi se cini, da je pokojni Rikardo ipak bio bolji. Srdacno Zvonko.