[slikom] Podesavanje google-a

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 27 Jan 2011 23:44:40 +0100

 Moze li mi netko objasniti detaljno proceduru kako google podesiti da mi bude
na Hrvatskom jeziku?
Nesto sam sam cackao i usao u google-ovu stranicu i u toj stranici sam usao u
jezicna podesavanja. Tamo mi se pojavila lista jezika i s razmaknicom sam
odabrao hrvatski. Sada kada udjem u google kao i prije na Hrvatskom mi kaze:
google pocetna stranica, prati me sreca itd, ali kada udjem u g-mail nalog mi
kaze delet, empty itd pa bih vas stoga zamolio da mi objasnite kako podesiti
kompletan google da mi bude na Hrvatskom jeziku?