[slikom] Pitanje za sve iz Novog Sada koji imaju 064

  • From: "Milorad Pejic" <djapelemi@xxxxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 29 Dec 2006 13:55:16 +0100

Pozdrav! dakle kao ¹to rekoh imam pitanje za korisnike 064 mre¾e koji su u
Novom Sadu ili pored Novog Sada. Da li vam se de¹ava da ste ne dostupni, a
mre¾a vam je puna? Taènije ne mogu da primam pozive kao ni da da zovem, ali
uredno primam sms i ¹aljem. Zvao sam MTS, ali oni ne znaju ¹ta je problem. Ovo
nije samo kod mene roblem, veæ kod svih telefona kod mene u kuæi.