[slikom] Pitanje windows explorer

  • From: Alen Podrebarac <alen.podrebarac@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 27 Aug 2014 00:08:49 +0200

Pozdrav,
vec me duze vremena muci jedna sitnica u win exploreru.
Naime kada sam jednom nesto prckao po njegovim postavkama ukljucio sam
ono sranje da mi svrstava prema slovima mape i diskovne pogone mog racunala.
Ja nikako ne mogu odgonetnuti sta sam napravio a radi se o tome ako
nekome pomaze da mi ima poredano od a do d pa od l do r i tako dalje i
tako dalje.
Ne znam postoji li neki fix za reset postavki explorera ili nesto da se
napravi ili eventualno ako netko zna kako da to vratim natrag u pocetno
stanje jer meni eto vec duze ne polazi za rukom.
U pitanju je win 8.1 ma da to nije neka bitna stvar.

Eto, ako netko zna i moze nek pomogne bilo kako.

Alen

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom