[slikom] Re: Pitanje u vezi telefona s Windols operativnim sustavom.

  • From: Krešimir Anđelković <kreso.andj@xxxxxxxxx>
  • To: SLIJEPI KOMUNICIRAJU <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 23 Aug 2014 11:05:27 +0200

Windows 8 mobiteli nemaju fizi8čku tipkovnicu. Ne znam mogu li primiti
govorne programe. Starije generacije tih telefona imaju okljašterne verzije
windows 8, zvane Windows RT.
Najbolje ti je kupit Nokiu Lumiju. Što veći broj iz ariječi Lumia to bolje.
Ali ta platforma pokriva samo nekih 2,7 posto tržišta. Sve ostalo su
Android i iOS.

*A mislim da je još najbolje za sve nas koji imalo vidimo kupit ""glupi""
mobitel. * Razlog zašpto tako mislim je što kad se jednom ulogiraš sa vojom
mail adresom u mobitel, ne možeš se više odlogirat, kao što možeš na
kompjuteru.

Ošlo se predaleko s tim smartphonima, i mislim da ću ja prodat svoj android
i kupit neku dual SIM Nokia Asha mob.

Dana 22. kolovoza 2014. u 12:38 Mladen Guzvic <mladen.guzvic.211@xxxxxxxxx>