[slikom] Re: Pitanje u vezi facebooka

  • From: Narcis Sudarević <cvece24@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Oct 2013 02:15:29 +0100

ja bih se tu pridruzio svoim pitanjem ne znam dali je neko od vas primetio
da na skajpu kad odete na opciju face book i tu gledate listu svojih
prijatelja obicno je bilo od kako koristim fejs buk preko skajpa sve u redu
i sva i mena su se redovno videla kao i na samoj stranici ali vidim od pre
nekog vremena ne samo na verziji skajpa 6.9 vec sto stoi i od ranije verzije
kao pojava naime radi se o tome i ako na stranici redovno vidim popis svih
svoih kontakata po imenu i prezimenu do duse preko reda ispisano u skajpu je
obicno to stajalo sve uredu kao i sa skajp kontaktima i to po redovnom redu
od slova a do slova z al da se vratim na stvar vec nekoliko dana primecujem
to pa se prosto pitam dali ste i vi primetili kod mene se u toj listi na
fejs buku sto se tice liste na skajpu ne vide neka imena odprilike desetak
imena nego umesto njih stoji face book users pa se pitam sta to moze biti
jer deo spiska se redovno vidi u skajpu kao i ranije a taj manji deo se vidi
pod ovim sto pomenuh dok se na stranici redovno vidi ceo popis imena.toliko
od mene pozdrav.