[slikom] Par pitanja

  • From: "dalibor drazic" <dalibor.d@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 8 Jun 2013 20:36:10 +0200

Pozdrav svima.
Kao sto sam naslov poruke kaze imam par pitanja.
Prvo koristim skajp 6.0 klasicnu verziju I podesen mi je na difoltni prikaz.
Kada ga ubacim na kompaktni prikaz nece da mi izbaci chat u odvojenom
prozoru,kako to da podesim da mi radi na kompaktnom prikazu chat u odvojenom
prozoru.
Drugo stalno mi nudi abdejte I kad izbaci neki abdejt kaze klik hir for instal
ili klik hir for abdejt I to je prozor koji se samo pojavi I nestane.
Trece kako da podesim java skript u internet eksploveru devet
I kako da povezem chatove to jest fejs I skajp posto nesto nece da se poveze
ili se poveze pa radi par nedelja pa opet isto
Izvinjavam se na duzini poruke ali da nebi sve pisao posebno ubacijo sve u
jedno hvala na bilo kakvim odgovorima

Podaci o listi:

1. Web strana: http://www.slikom.org/ml/slikom.html
3. Adresa za prijavu: slikom-request@xxxxxxxxxxxxx u subjektu upisati: subscribe