[slikom] Re: POUKE

  • From: "Petar Divic" <petar.divic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Jun 2010 22:53:12 +0200

I to podosta!
No, netreba ljude suditi po odjelu, mislim da bi ovo svim imalo inteligentnim ljudima trebalo biti dovoljno. Ja bi reko da je u mnogo slucajeva vise kriva brzina pisanja i zelja da se izrazi nesto, pa se tu ne pazi na ljepotu samog sastavka! Ja necu reci da sam puno ili malo pismen, no znam da kad pisem neke brze odgovore po listama ili pisem ljudima koji me poznaju da ne pazim na kvalitetu teksta, no kad pisem ozbiljnije stvari nekim ustanovama i slicno itekako nastojim to oblikovati kako spada i pripaziti na sve ostalo sto se tu trazi. Ljudi koji me znaju nece po mojem nacinu oblikovanja teksta i pravopisu stvarati sliku o meni, dok neko ko me ne poznaje vjerojatno zeli neki dobar dojam pa cu jer je meni u interesu pripaziti na kvalitetu onog sto pisem. No ja vise pozornosti posvecujem na kulturu i pristojnost onog ko se meni obraca, a napiso on "Pomoz bog" ili "Zdravo druze" meni nece smetati. Isto tako ako je neko podmukao, nezhvalan, nekulturan i slicno, moze on pisati i glagoljicom i sa svim zarezima, prezentima i perfektima, taj je za mene stoka koja moze u stalu unatoc svojoj pismenosti i obrazovanju!

Evo malo doprinosa ovoj temi dok ju konacno neko ne zatvori!

Mails:
petar.divic@xxxxxxxxxxx
petar.divic@xxxxxxxxx
Skype: