[slikom] Re: PDF na web-u

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Feb 2005 20:24:44 +0100

        Caos jos jednom

   Da li je neko raspolozen da poseti stranicu:
www.knjizara.com
potom da odabere link "Free E-books", a onda da pokusa skinuti jednu od
knjiga!

Meni to ne polazi za rukom, a posto skoro uopste nisam radila s PDF
dokumentima, u nedoumici sam da li sam nesnalazljiva, ili je nesto drugo  po
ponedeljku???

Mahalice
i hvala unapred
Viki