[slikom] Re: PDF dokument i pretrazivanje

  • From: "Nebojsa Tasic" <nele275@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 11 Nov 2010 21:40:24 +0100 (CET)

Milose, zasto ne probas da ovaj dokument otvoris uz pomoc Foxit Readera.
To je program za otvaranje pdf fajlova. Mali je, brz (znatno brzi od
acrobat Readera) i besplatan. Moze se preuzeti sa zvanicne web stranice
www.foxitsoftware.com.

Drugo. Ccleaner moze da popravi male greske u sistemu koje se ticu
otvaranja fajlova. Ides na opciju Registry pa na Scan for issues i onda
«Fix selected issues». Posle toga treba restartovati racunar. Mozes da
probas i to.

Trece, kod mene se pojavljuje ovo sto si naveo kada probam da pdf dokument
otvorim sa Mozilom. Proveri da mozda kod tebe nije podeseno da se pdf
otvara sa Mozilom tj. kada pritisnes aplications mozda ti je prva komanda
Open with Mozila Fire Fox (ili tako nesto)  a ne Open with Acrobat reader.
Pa eto proveri i to za svaki slucaj.