[slikom] Re: Outlook Express

  • From: Zlatko Sobočan <zlatko.sobocan@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Jul 2014 11:06:25 +0200

    Pozdrav, Nikola!

Ovom modifikacijom Jaws skripte, Jaws najavljuje privitke i čita sve ostale
elemente sa zaslona.

Ono što je prolazilo jednom drugom listom je zapravo bila kopija originalne
Jaws skripte za Outlook Express, ali iz neke starije verzije Jawsa. Budući
da rijetko kad nešto iz starije verzije dobro radi u novijoj verziji
programa Jaws, preporučam modificiranje aktualne Jaws skripte.

Lijep pozdrav,
        Zlatko