[slikom] Re: OneDrive

  • From: Alen Podrebarac <alen.podrebarac9@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 21 Jun 2015 20:57:08 +0200

Pozdrav,
Pomalo koristim sva 3 servisa, kako sam ja jedan od članova windows
insider za win 10, microsoftov one drive je tu naravno ponuđen kao
glavna opcija za sinkronizaciju datoteka.
Osobno za moje potrebe slanja nekih manjih datoteka koristim dropbox ili
još jedan dobar servis, a on se zove yandex, jedino što je kod yandexa
možda loša stvar što se za otvaranje oblaka treba napraviti račun tj.
e-mail adresa. Google drive nisam pretjerano istraživao ali čini mi se
sasvim solidan za korištenje.

Ako usporedim kapacitet besplatnog prostora, one drive tu nudi najveći
start prostor od 15 giga, dok je dropbox ograničen na 2 gigabajta što
mislim da nekima nebi bilo dovoljno za skladištenje velikih datoteka.
No, i tu postoji jedna iznimka a to je da sam priilikom kupovine samsung
telefona dobio besplatnih 50 gigabajta na korištenje od dropboxa pa mi
to isto barem za vrijeme trajanja te opcije može odlično poslužiti.
On 21.6.2015. 15:43, Nikola Rundek wrote:

Zdravo!

Stranica Onedrivea mi se cini najjednostavnijom za korisnike citaca
ekrana u odnosu na dropbox i google drive.

Mnogo je jednostavnije - kao i u slucaju ova dva servisa - kada se
koristi aplikacija na racunalu koja sinkronizira s web suceljem.

Po brzini prijenosa dokumenata, mislim da je google prvi, onedrive
drugi, a dropbox treci.
Google drive aplikacija cesto zna zapeti (barem u mome okruzenju)
prilikom podizanja, a i pri gasenju racunala taj se proces najduze zatvara.
Cesto to doprinosi tome da se podatci ne sinkroniziraju.

Kada se ljudi odluce za kolaboraciju, biraju google docs.
Meni je to uvijek predstavljalo problem buduci da se gotovo svaki put
iznenadim interpretacijom citaca ekrana u novom, je li pristupacnom
google okruzju.
Microsoft dopusta koristenje instaliranih aplikacija, sinkronizira
podatke...
Google se uspio nametnuti te je tako videcoj populaciji "bolji"...

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom