[slikom] OnMouse

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 19 Apr 2011 10:56:16 +0200

    Zdravo svima,

    Imao sam priliku često od članova ove liste, posebno onih sa kojima sam
radio obuku, čuti kako ih nervira kada su na nekoj web strani i dok čitaju
tekst
čuju kako "JAWS" ponavlja: "OnMousOver"... Pokušao sam to objasniti i uraditi
primjer na kome se može isprobati kako se ponašati na web strani kada čujete da
"JAWS" izgovori: "OnMouseOver". Za više detalja pogledati link:
http://www.slikom.org/trn/omo.html
    Eventualna pitanja i komentare u vezi "OnMouseOver" događaja možete poslati
i preko ove liste. Ono šta treba ukratko znati je sledeće:
1. Kada neki element na web strani ima "OnMouseOver" događaj treba aktivirati
prečicu "Insert+Ctrl+Enter" da se aktivira "OnMouseOver" događaj.
2. Aktiviranje elementa i aktiviranje "OnMouseOver" događaja tog istog elementa
nije ista stvar.
3. Postoji više tipova "OnMouse" događaja i njihovo aktiviranje može uraditi
više različitih stvari. Na predloženom linku objašnjen je samo "OnMouseOver"
događaj, mada se isto može zaključiti i za ostale događaje.

    Nadam se da će poslije čitanja ovog primjera biti mnogo jasnije kada su u
pitanju "OnMouseOver" događaji i vjerujem da će vas manje nervirati kada čujete
da "JAWS" izgovara: "OnMouseOver"...

Pozdrav od Gradimira.