[slikom] Re: Omiljene lokacije pitanje

  • From: Ninoslav Stankovic <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 24 Dec 2013 15:09:36 +0100

Mozda cu da lupim, ali pokusaj da na disku c odes na User, pa tvoje
ime, pa Favorites, pa u View meniju vidi kako su slozeni prema imenu
ili datumu, ako je onako kako ti ne odgovara, promeni prikaz, mozda ce
biti primenjeno i u internet exploreru... Ovo je cisto logicko
razmisljanje, buduci da se IE tretira kao deo sistema.
Ako sam baaas lupio nesto, nisam ni prvi ni poslednji xd