[slikom] Re: [Oko vatre] NOVE MAILING LISTE

  • From: "Vera" <mila18@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 20 Feb 2005 16:56:43 +0100

Pozdrav svim ljubiteljima književnosti!
Jeli ovaj časopis koji, Saša, spominješ, isključivo časopis koji se bavi
književnošću? Kako se pristupa njemu?
Sada pitanje za gospođu (gospođicu) tj. prije bi se moglo reći molba da mi
objasni sistem ponovne prijave. Kao učenik, tada ja nisam plaćala preplatu.
Međutim, mene niko nije obavjestilo da je eventualno došlo do promjene što
se tiče plaćanja.

Vera, Verica