[slikom] Re: Odobravanje poruke

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 26 Dec 2006 12:52:57 +0100

     Zdravo Saša,

Odobravanje poruka ili repost. Poruku koju dobiješ kao moderator
proslijedi, forward, je na adresu koja u username iza imena liste ima
još -repost. U slučaju liste slikom ta adresa izgleda ovako:
slikom-repost@xxxxxxxxxxxxx obrati pažnju na adresu ispred repost je
srednja crtica. Inače u properties poruke koje prođu preko liste se može
vidjeti da li je poruka odobrena i koji moderator ju je odobrio.

Gradimir

Od: "Saša Grbić" <gsasa@xxxxxxxx>
Tema: [slikom] Odobravanje poruke

Pozdrav. Kako odobravam neku poruku koja mi je dosla na listu sa adrese
koja nije clan. Ja sam imao par takvih slucajeva ali nisam se snasao.