[slikom] Odgovor za viktora

  • From: Miroslav Milenkovic <mmjm@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Jan 2006 18:54:37 +0100

----- Original Message -----
From: "viktor zivojinovic" <zzviktor@xxxxxxxxx>
To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Tuesday, January 17, 2006 10:47 PM
Subject: [slikom] pitanje za korisnike verat neta

> Ovo je pitanje za korisnike verat neta. Pa drugi ne moraju citati ovaj
> mail.
> Zasto danas verat net nesto sporije tj u opste ne moze da skida i salje
> postu sa gmaila i yahoo adresa a to eunet cini bez ikakvih problema i
> zastoja.
> Kako se moze proveriti preostalo vreme na veratovom sajtu jer koliko sam
> ja primetio njihov sajt nije bas raspolozen za saradnju sa Jawsom.
> Koji je mail tehnicke podrske verata.
> Zivojinovic Viktor
> e-mail viktor_zivojinovic@xxxxxxxxxxx
> mobile +381 62 614 375

Pozdrav Viktore

Korisnik sam Verat.net-ovih usluga, Sto se tice cirkulacije poste desi se
ponekad da dodje do zastoja na serverima.  Tvoja konstatacija za EUnet to je
zato sto je on mnogo bolji i kvalitetniji provajder.

Provera vremena na Verat.net-ovom sajtu jeste otezana jer se opcije sajta
nalaze u okvirenom prozoru koji ima grafike u sebi.

            Ovo je meil za tehnicku podrsku korisnicima
ofice@xxxxxxxxxxxxxxx

                Pozdrav od miroslava.