[slikom] Odaberi mjesto gdje zelis da umres

  • From: "Edo_slauf" <slauf@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 Oct 2004 03:30:11 +0200

                Postovani posjetioci vase i nase mailing liste. Kao vas iskreni
prijatelj i clan shvatio sam ovo nase druzenje ne samo kao jednu info diskusiu u
kojoj ce se razmijenjivati samo iskustva o compu i ostalim stvarima kao sto su
casopisi iitd nego sam ovu mailing listu shvatio kao jednu porodicu i kao
clana porodice u kojoj se nalazim te vas s toga molim da obratite paznju na
tekst koji slijedi i da date podrsku tako sto ce te napisati komentar na
sljedecem
linku
http://www.bosnjaci.net/aktuelnosti.php?id=514&polje=teme
A sad slijedi navedeni tekst
SKANDALOZNO: San Jose - San Francisco: Bez ikakvog povoda americki policijski
oficir Donald Guess ubio je Bosnjaka Zaima Bojcica rodom iz Blagaja

IZABERI GDJE CES DA UMRES

Dopisnik BOSNJACI.net iz San Josea:

Pise:Senad GARIC

Bez ikakvog povoda americki policijski oficir Donald Guess ubio je Bosnjaka
Zaima Bojcica

Hiljade cigareta paljene su i pale se na mjestu ubistva, fatiha, cvjece i
svjece poklanjaju se Zaimu

Zaim Bojcic tek navrsio 40 godinu. Rodjen je u Blagaju od oca Camila i majke
Ajnije Bojcic prezivio je sve strahote HVO konc logora u Dretelju. Sedam mjeseci

ocima je gledao smrt koja je svakoga dana nosila Bosnjake u logoru Dretelj.
Medjutim Zaim zahvaljuci Bogu prezivio je, ali samo privremeno. Za neko drugo

doba i neko drugo mjesto odlozena je njegova smrt.

Zaim i njegov zet Smail Tucakovic (kod kojega je zadnje vrjeme i zivio Zaim u
San Jose - California USA)

registrovani su uz pomoc Crvenog kriza kao prezivjeli logorasi logora Dretelj.
Izbavljeni su i dovedeni u San Francisco USA. Medjutim Zaimova borba za zivot

tek pocinje dolaskom u Ameriku. Njegovo nevino tjelo i dusa pokazivali su
slomljenost, umor i potrebu za pomoc. I ubrzo Zaim dobiva prve medicinske
tretmane,

gdje zadnji put njegovo lijecenje traje 14 mjeseci u dusevnoj klinici Concord.
U odsustvu Zaima 14 mjeseci od njegove familije majke, sestara, zeta i njihove

djece, te mnogobrojnih prijatelja i poznanika, pocela se primjecivati praznina.
Zaim je nedostajo svima. Ime i pojava Zaima Bojcica kao covjeka kojeg je

krasila njegova skromnost, tihi i lahki nacin zivljenja i smisao za biti drag
svakome, cak i onome ko ga samo jednom sretne. Jednom rijecju njegova dobrota

postala je svakom bliska.

Poslije lijecenja koje je trajalo 14 mjeseci Zaim se ponovo vratio medju nas.
Primjecivalo se da je Zaim bio vise povucen u sebe zamisljen i vrlo rijetko

pricao. Ako bi bio upitan od nekoga pokazao bih samo jedan blagi osmjeh i
ponekada odgovarao "MA NE ZNAM TI JA O TOM NISTA". I ponovo duga tisina.

S njegovom depresijom koja ga prati od logora Dretelj ovih zadnjih 12 godina u
Zaimu se razvila velika strast i potreba za cigaretama. Pusio je puno i volio

je kahvu. Prijatelji i rodbina su uvjek imali razumijevanja za njegovu strast,
tako da su ga cesto castili. Zadnjih nekoliko mjeseci svoje vrjeme provodio

je u kuci u dubokoj sutnji ili bi cesce izlazio na tarasu Starbucks Coffee. Na
tom mjestu ponekad bi sjedio satima sam a ponekad sa prijateljima jer na

tome mjestu nije bilo zabranjeno pusenje.

Ko zna koliko bi jos dugo Zaim zivio ovim nacinom zivota da nesretnoga dana u
nedjelju 26. septembara 2004. u 1:00 po podne pred Caffe Starbucks nije dosao

pilicijski oficir Donald Guess. Tu se zadesio i Zaim sa nekoliko prijatelja iz
Bosne. Sjedio je i nesluteci pusio zadnju cigaretu i pio zadnju kahvu u

svome zivotu. Oficir Donald Guess na nagovor menadzera Caffea Starbucks da
udalji Zaima ispred Starbucks jer mu se nije dopalo sto Zaim tu sjedi i pusi.

Mjesto gdje je on sjedio nije bilo obiljezeno kao zabrana za pusenje. Tako da
su na tome mjestu na stolovima postavljene javne pepeljare za pusace.

Policijski oficir je po izjavi sedam svjedoka ocevidaca grubo nastupio prema
Zaimu trazeci od njega da se udalji. Posto je Zaim imao natekline zglobova

i vec nekoliko dana tesko se kretao, oficir ga istrgao iz njegove stolice.
Prisutni svjedoci su ukazali oficiru da Zaim ne cini nista sto se kosi sa
zakonom,

da je on bolestan i da ne moze da se krece.

Medjutim policajac je brutalno zaprjetio prisutnima da se ne mijesaju u njegov
posao. Kada je drugi put podigao Zaima iz njegove stolice on je bolno jauknuo

i na bosanskom jeziku zamolio ga "PUSTI ME STA TI CINIM", jer engleski nije
govorio dobro.

Ali tada policajac nije mogao biti obuzdan i nasrnuo na Zaima prvo pucajuci u
njegove grudi sa pistoljem koji elektricnim sokom obara i mnogo jace od Zaima

koji je krhkog zdravlja. Zaim je jauknuo i sa grudi iscupao elektricne
katetere. Uvidjevsi to oficir je ponovio isto. Ali Zaim je dobio neku snagu i
bio

jos jaci. Vidjevsi da mu to ne pomaze oficir je odlucio na fizicki napasti
Zaima. Svjedoci koji su bili tu kazu da je poslije elektro soka Zaim bio u
velikoj

drhtavici, vjerovatno bez orijentacije sto je prouzrukovano elektricnim udarom.
Odmah zatim nastaje komesanje izmedju oficira i Zaima. Oficir vadi pistolj

i puca Zaimu dva puta u lijevo i desno koljeno. Za nevjerovat ali istinito Zaim
se ponovo dize na noge sa krikom bola. Kako kazu ocevici "misli li smo

da je na tome zavrseno". Medjutim oficir jos ispaljuje dva hitca u Zaimove
grudi. Palo je Zaim i njegovo tjelo je ostalo nepomicno. Na ironiju svega
mrtvome

Zaimu oficir je vezao ruke. Tisina i nevjerica sa cudjenjem, zar se i to moze
dogoditi i dogadja u ovoj zemlji. Ubiti covjeka zbog jedne cigarete. Bay

Area, San Francisco, Oakland, San Jose. razlio se glas ubise nasega Zaima. Na
mjestu dogadjaja za nekoliko sati okupilo se nekoliko hiljada ljudi,
protestujuci

zbog ovog sramnog cina americkog policajca. Ovaj tekst dok pisem, treci dan
poslije sadistickog izzivljavanja i ubistva Zaima Bojcica, neprestano kolone

gradjana svih vjera, nacija i boja, i onih koji su znali i onih koji nisu znali
Zaima protestuju na mjestu dogadjaja.

Televizijske, radio i novinske lokalne kuce su prisutne citavo vrjeme.

Sta reci na kraju ovog sramnog cina i zlocina. Zaima nema vise medju nama, ali
je ostalo ono sto je krasilo covjekom. Hiljade cigareta paljene su i pale

se na mjestu ubistva, fatiha, cvjece i svjece poklanjaju se Zaimu. Familija
rahmetli Zaima majka Ajnija sestre Zarfia i Valida sa djecom i zetom Smajlom

Tucakovicem porucuju "Dragi prijatelji budi te uz nas vasa moralna pomoc ce nam
biti potrebna. Mi porodica cemo traziti da istina i pravda budu zadovoljene.

Tuzit cemo pored izvrsioca ovog cina i Starbucks caffe koje legalno dozvoljavao
pusenje na tarasi objekta, a narucili su ubistvo naseg sina i brata."

Dzenaza rahmetli Zaima Bojcica obavit ce se u cetvrtak 30. septembra u 3:00
sata popodne na Mezarju Livermoor.

Neka je Allahov rahmet plemenitoj dusi naseg Zaima koji nevino izgubi zivot u
obecanoj zemlji.

Dragi Zaime doveden si iz Dreteljskog dzehenema da budes spasen, ali eto
nazalost zivot ti je ovdje ugasen, daleko od tvog rodnog Blagaja i domovine
Bosne

i Hercegovine.

Nadam se da mi niko od vas nece zamjeriti zbog mog bola i tuge koja se desava
negdje daleko od mene ali koja je istinita. Nadam se da ce te me shvatiti
kao vaseg iskrenog prijatelja i da ce te shvatiti moj bol i tugu koja je u ovom
trenutku u meni jer otisao je jedan nevini zivot zivot covjeka koji je
kriv samo zato sto je pio kafu i konzumirao cigarete Dali je to zemlja
demokratskog karaktera koja se zove Usa? Razmisli te sami. Mislim da treba da
ovakvim
stvarima svi zajedno stanemo u kraj. Jos jednom nemoj te mi zamjeriti zbog ovog
teksta. Voli vas Vas iskreni i tuzni jaran Edin iz Sarajeva

http://www.kalmanradio.ba

Posjetite web portal SliKom!
http://www.slikom.rs.sr