[slikom] Objašnjenje za predhodnu poruku

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Mar 2011 06:16:44 +0100

    Zdravo svima,

    Trebalo je desetak minuta da primjetim da sam na listu poslao pogrešnu
poruku. Valjda ovo tek pristiglo proljeće udarilo u glavu pa se na jutro
griješi... Poruka je pogrešna jer sam poslao dokument koji je u izradi to jest
nije dovršen. Ipak i ovakav, sada kada je otišao, može da se koristi i
komentariše.

    Namjena dokumenta je da na jednom mjestu objasnim sve prečice sa tastature u
programu "Internet Explorer" te "JAWS" prečice za rad sa "Internet Explorer".
Kada dokument bude finaliziran onda će biti dostupan i na web portalu "SliKom"
za preuzimanje.

    Planirao sam da u dokumentu bude 5 poglavlja a svako poglavlje da ima
nekoliko podpoglavlja. Ovo šta je stiglo preko liste je dokument sa 3 poglavlja
i njihovim podpoglavljima a 4. poglavlje je tek u izradi. Kao tekstove za ovaj
dokument koristio sam različite izvore te nešto i sam pisao. Tu su tekstovi koje
je iz "JAWS" pomoći prevodio Dragan Miljojčić i slao preko ove liste, zatim
"Microsoft" prevodi i neka objašnjenja prečica u samom programu "Internet
Explorer", te moji tekstovi. Iz tog razloga ovaj dokument je pisan ekavicom.

    Poruka je trebala da ode na adresu osobe koje treba da pomogne da se urade
jezičke i gramatičke ispravke. Šta mogu kada moj maternji jezik nije sa ovih
područja, pa mi je uvijek potrebna i jezička pomoć...

    Postoje vrlo dobre šamse kada ovo sve bude završeno da se dokument pojavi i
u Brajevoj verziji. Međutim ta Brajeva verzija nemože biti besplatna jer treba
sve pripremiti za štampu, odštampati i potrošiti brajevi papir. Ipak mogu samo
obećati da će cijena biti prikladna a detalji će biti dostupni kada sve bude
spremno.

    Ovim dokumentom se već i sada možete služiti mada će konačna verzija biti
drugačija. Ipak objašnjenja i same prečice ostaju iste. Ovaj dokument nije
potrebno da se komentariše preko liste ali prečice, objašnjenja i konkretna
upotreba jesu tema ove liste. Ostale komentare kao što su sve moguće ispravke
šaljite isključivo, podvlačim, isključivo na moju ličnu adresu. Zainteresovan
sam za komentare oko formata samog dokumenta u elektronskom obliku. Da li sve
prikazati kao listu ili neki drugi prikladniji oblik i slično. Takođe ovdje
sada
nema stilskih obilježja a u konačnoj verziji će ih biti. Isto tako i ovi
linkovi
na početku poruke vas vjerovatno neće dovesti do odgovarajućeg sadržaja.

    Pozdrav od Gradimira