[slikom] Re: Novi url

  • From: Jovica Radanović <jovica.r@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 30 Sep 2004 22:13:26 +0200

ćao sale
javlja ti se rašo imam samostalni trening pa neznam koliko će uspjeti ali
stara narodna poslovica kaže prvi mačići se bacaju u vodu pa tako može biti
sa ovom mojom porukom ako zasluži takvu sudbinu. Ja kada se budem uključijo
u našu listu imaću opušt ajuće teme i to uglavnom neke životne priče koje će
nadam se biti zanimljeve za većinu čitatelja. Ali dobro je što smo različiti
pa svako nešto voli. Teško je danas reči da je neko baš u potpunosti
univerzalan. Treba čovjek sa nečim da se zanima i da radi za novac samo da
ne bude proklet jer ako predje granicu onda nemože stati kao i pjanac bez
lječena samo rjetkim pomaže. U svemu treba biti umjeren ako je to moguće.
Možda sam ti dosadio sa svojom pričom pa onda ćao RADEK rapo.