[slikom] Nova verzija Tapinradio programa

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 14 Apr 2011 16:46:16 +0200

    Zdravo svima,

    Nekada se o ovom programu dosta pisalo na listi "SliKom". Od danas je
dostupna nova ili novija verzija Tapinradio programa tako da je on sada verzija
1.35.2. Svi koji imaju stariju verziju mogu uraditi upgrade. Na prvi pogled
vidim sledeće novine, nova stavka u menu / favorite. Radi se o scheduling
submenu a tu su dvije stavke:
1. Quick...
2. Advanced...
One omogućavaju da se Tapinradio pokrene sam u određeno vrijeme i da snimi neku
emisiju. Nisam ovo isprobao ali vidim samo kao opciju. Takođe nešto je
drugačiji
menu za pretraživanje radio stanica.

    Upgrade možete uraditi iz menu / help / check new version ili preuzeti sa
linkova ispod pa instalirati.

Portable verzija:
http://www.tapinradio.com/downloads/tapinradio_portable_setup.exe

Puna instalaciona verzija:
http://www.tapinradio.com/downloads/tapinradio_setup.exe

Ukoliko neko ima dobro uređenu  listu omiljenih stanica, zaintresovan sam za
razmjenu isključivo na ličnu email adresu.

    Pozdrav od Gradimira