[slikom] Re: Nokia i Motorola

  • From: "Iksi hacker" <iksi@xxxxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 1 Jun 2005 13:34:13 +0200

naravno da nece pa registracija je na telefonu i moras da vratis telefon na
fabricka podesavanja tako sto ces ukucati *7370# pa ok unesi sifru 12345 i
pritisni ok posle cega ce se tel iskljuciti i formatirati tj vratiti na
fabricko stanje, ne zaboravi da sinhronizujes imenik. kad ti se digne sistem
ponovo ukljuci bluetooth instaliraj talks i ukucaj demo sifru ali vrati
prethodno godinu na 1994 i onda ce sve raditi

ps. pre nego sto registrujes talks podesi stvarcice kao sto su poruke gprs
mms e-mail profili i napravi backup sistema na kartici i tek onda ukucaj
demo sifru kako nebi morao kad ti opet istekne demo da rusis telefon vec
samo pregazis backup, i opet registrujes talks. pozdrav