[slikom] Re: Nero

  • From: "Gordan Radic" <gradic@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 25 May 2005 11:19:02 +0200

Pozdrav svima.
Ja cu u sljedecih nekoliko redaka malo pametovati, onako kako ja obicno
znam:).
Dakle, prva informacija je bila da se pojavio Nero 7 i priupitano je kako se
ponasa u radu sa Jawsom i sto li uopce ima novog u njemu.
Koliko ja pratim Nero, negdje od verzije 5, dogodile su se 2 manje ili vise
znacajne promjene. Svaka nova podverzija dobijala je nekakav novi dodatni
alatic, a u verziji 6 je malo promijenjen sam dizajn programa.
Wizard iz verzije 5 postao je Nero Express odnosno, Nero Smart Start.
U posljednjoj verziji koju sam vidio negdje, 6.6.x.x ubaceno je gotovo sve
od dodatnog softwera tipa InCD, Nero Player i slicno.
Ja se onako pomalo zapitam cemu to sve? Koristim li ja Nero kao program za
snimanje CD i DVD medija ili kao ne znam ni ja sto? Jedina korisna stvar
koja se dogadja iz verzije u verziju su driveri za nove CD i DVD snimace.
Ako nabavite neki snimac koji je proizveden sutra, onda je u redu da stavite
i zadnju verziju programa za snimanje ili cak pricekate i sljedecu, no, ako
imate uredjaj s kraja 2001. godine, verzija Nero 5.0.8.3 ce biti sasvim
dovoljna za rad i nema potrebe opterecivati i kompjuter i operativni sistem
novom (u megabajtima znacajno podebljanom) verzijom programa.

Regards
ICQ #274-696-026