[slikom] Nenadano rjesenje mog problema!

  • From: "Bada Boksa" <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 Dec 2007 22:27:47 +0100

Pozdrav svima!
Iz subjecta vidite da je moj problem rijesen, pa isprika svima koji su kako
private, tako i na listi ucestvovali svojim sugestijama i razmisljanjima, pa
im se ovaj moj tekst ucini neprikladan, ali vodjena zeljom da se zna,
odlucila sam se na ovo.
Problem se sastojao samo u tome sto je trebalo cekirati opciju,
Use multiple recorders.
Pitat ces Gordane: Pa jucer sam te pitao, da li su postavke podesene? I
rekla sam da jesu, i provjerene su skype-om i tel., kako je kod drugih bilo,
tako je bilo i kod mene, i tu opciju nisam ni prije ni poslije promjene Nera
dirala, tako da ne znam zasto ju je trebalo sada cekirati kad to ni ranije
nisam morala raditi.
Ovo mi je Darko sugerirao, to sam napravila, isla na burn button, comp me
pitao koju przilicu da odaberem, odabrala sam svoju, pritisnula Enter,
przenje je zapocelo i na moje opce cudjenje doslo do kraja. Prosto
nevjerojatno da mi je jedna takva sitnica vise od dvadesetak dana pravila
problem.
Sve ovo sto sam napisala je zato, sto sam happy da je tome dosao kraj i da
se ne moram sa servisom baviti, zatim zbog Darka, kojije na ovo sve stavio
tocku, a nadasve, zbog onih koji bi mogli imati isti ili slican problem, pa
da znaju sto jos trebaju pogledati.
Svima se zahvaljujem koji su mi kako private, tako i preko liste pomagali, i
jos jedan pozdrav,
Bada.